-پاسخ آیت الله سیستانی درباره لباس مشکی در محرم وصفر
-پاسخ آیت الله خامنه ای درباره افطار کردن با تربت امام حسین علیه السلام
-دست زدن همراه با شادي و خواندن و ذكر صلوات بر پيامبر اكرم و آل او(ص) درجشن هايي كه به مناسبت ايام ولادت ائمه(ص) و اعياد وحدت و مبعث برگزار مي شود چه حكمي دارد؟ اگر اين جشن ها در مكانهاي عبادت مانند مسجد و نمازخانه هاي ادارات و يا حسينيه ها برگزارشوند، حكم آنها چيست؟
-پاسخ آیت الله شبیری زنجانی درباره جشن عروسی در ماه محرم وصفر
-پاسخ آیت الله مکارم شیرازی درباره اصلاح و آرایش در ماه های محرم و صفر
-پاسخ آیت الله روحانی درباره جنگ عایشه با امیرالمؤمنین (علیه السلام) از همه گناهان بدتر بود
-پاسخ آیت الله جوادی آملی درباره نماز روز عید غدیر
-پاسخ آیت الله جوادی آملی درباره نماز عید غدیر
-پاسخ آیت الله حکیم در باره افضل بودن حضرت علی علیه السلام از بقیه ائمه وپیامبران
-پاسخ آیت الله وحید خراسانی درباره سیگار کشیدن در ماه رمضان

مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.

  کد مطلب:11219 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:9

با توجه به اين كه بسياري از مردم به انواع موسيقي ها روي آورده اند آيا ظهور حضرت مهدي 7نزديك نيست ؟

زمان ظهور حضرت مهدي 7را كسي نمي داند. اميد است خداوند ظهور آن حضرت را نزديك بفرمايد و توفيق شهادت در ركاب آن حضرت را به همهء ما عنايت بفرمايد. البته زمان ما بسيار حساس است و درامتحان سختي آزموده مي شويم . خداوند همهء ما را در اين امتحان سرافراز نمايد.

توطئه هاي شياطين بزرگ دنيا براي از بين بردن انقلاب اسلامي و تهي كردن آن از درون , فراوان است همه ءما مي دانيم كه اين انقلاب ثمرهء خون هزاران شهيد و مجاهدات علماي بزرگ اسلام در طول هزار سال است , وما بايد با عمل و رفتار خود براي حفظ انقلاب و ارزشهاي آن بكوشيم چون دشمنان انقلاب بعد از تحميل جنگ و فشارهاي اقتصادي و رواني بر مردم مسلمان ايران نتوانستند به اهداف خود برسند از راه توطئه ءفرهنگي وارد شده اند و دولت آمريكا بيست ميليارد دلار بودجه براي انحراف جوانان و مردم ايران و به فسادكشاندن آنان هزينه كرده است . اگر مردم ايران و مسئولين كشور با اين توطئه ها مقابله نكنند, خطر عظيمي درپيش خواهد بود همهء ما بايد با حفظ ارزش هاي انقلاب و تبعيت از مقام معظم رهبري و حضور در صحنه هاي انقلاب و حمايت از اسلام و انقلاب و رهبري از اين توطئه ها جان سالم به در ببريم و انقلابمان را حفظ كنيم .

مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.